2019-02-18

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на закупівлю обладнання в рамках підтримки діяльності соціального підприємства в Харківській області. (Увага! Термін дії конкурсу подовжено)

 

Цей конкурс проводиться у рамках проекту «Соціальне підприємництво як інноваційний механізм вирішення питань суспільного розвитку», що реалізується Фондом Східна Європа та Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V., та виконується за підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини.

 

Метою цього конкурсу є пошук постачальників меблів та комп’ютерного обладнання для благочинної крамниці.   

 

Необхідне комп’ютерне обладнання:

 

Найменування товару

Кількість, шт.

1

Принтер чеків (XPrinter XP-58 або аналогічний)

1

2

Сканер штрих-коду (Datalogic QW2100 або аналогічний)

1

3

Етикет-пістолет (модель Open Data Pronto PH8 або аналогічний)

2

4

Ноутбук (екран 15.6’’ (1368х768) HD, матовий / AMD Dual Core A6 / RAM 8 ГБ / SSD 256 / AMD Radeon R4 / DVD+/-RW / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / Windows 10 Home 64bit: модель HP 256 G6 або аналогічний)

 

1

5

Ліцензійна ОС Windows 10 для професійного використання

1

6

Ліцензійне програмне забезпечення для автоматизації торгівлі GBS.Market

1

7

Акустична система з Bluetooth (вихідна потужність сабвуфер 30 Вт, сателіти 4 x 12.5 Вт, діапазон частот сабвуферу 45 - 150 Гц )

1

 

 

Необхідні меблі (будь ласка, див. також схему приміщення за посиланням: https://goo.gl/C4YB5q ; будь ласка, див. детальнішу специфікацію меблів за посиланням https://goo.gl/7MGTkV )

 

Матеріали: скло загартоване, фанера з берези товщиною 15 мм, метал оброблений, пофарбований, фурнітура металева, дерев’яна.

 

Найменування

Кількість, шт.

1 зала

1.1.

Прилавок для розрахунку з покупцями (фанера, метал) поворотний

1

1.2.

Камера схову (фанера, метал)  з дверцятами та індивідуальними замками

6

1.3.

Стіл для пакування речей (фанера, метал)

1

1.4

Дзеркало в рамі

1

2 зала

2.2.

Стійки (фанера, метал) для чоловічого та жіночого одягу

2

2.3.

Стійки (фанера, метал) для чоловічого та жіночого одягу

4

2.4

Вішалки для одягу дерев’яні фарбовані

115

2.5

Полиця (фанера, метал)

1

2.6.

Дзеркало в рамі  

1

2.7

Шафа-перебірка з вмонтованими поличками для заброньованих речей

1

3 зала

3.1

Стійки для дитячого одягу (фанера, метал)

 

5

3.2

Вішалки для дитячого одягу дерев’яні фарбовані

50

3.3.

Полички для взуття

 

5

3.4

Ящик з чотирьох секцій для одягу для немовлят (фанера, метал)

1

3.5

Поличка кутова (фанера) для дитячих іграшок

1

3.6

Примірочна (металевий каркас)

1

3.7

Дзеркало в рамі

1

4 зала

4.1

Стелаж для книг (фанера)

1

4.2

Полички для посуду (фанера, метал)

3

4.3

Стіл-книжка пристінний (фанера метал)

1

4.4.

Пуф для читання

2

4.5

Дзеркало в рамі

1

4.6

Панель для декорування з гачками (фанера)

1

 

 

Пропонована вартість повинна включати монтаж і встановлення, заміри на місці; доставку (транспортом постачальника за адресою: Харківська обл., м. Харків).

Вимоги по оплаті –  безготівковий розрахунок.

Фонд не приймає до розгляду пропозиції щодо постачання вживаного обладнання.

Для участі в конкурсі необхідно подати такі документи:

1. Лист-заявку на участь у конкурсі в довільній формі з інформацією про компанію-учасника тендеру, контактною інформацією компанії – учасника тендеру (адреса, телефон, ПІБ контактної особи), пропозицією щодо термінів поставки, умовами гарантійного обслуговування та порядком оплати;
2. Інформацію про вартість обладнання за такою формою (обов`язково вказуючи номер по порядку, як у специфікації):

 

Найменування товару, конфігурація

Ціна за одиницю, грн

Вартість, грн

 

 

 

 


3. Реєстраційні документи компанії-учасника тендеру;
4. Сертифікати на продукцію (матеріали для меблів).


Критерії вибору постачальника:

Оцінка заявок, поданих на конкурс, буде здійснюватися базуючись на критеріях ціни, термінів постачання, вимог щодо передоплати та умов гарантії.

Конкурсні пропозиції (пакет документів) надсилаються електронною поштою у сканованому вигляді (за підписом постачальника) на адресу mzakharchenko@eef.org.ua не пізніше 25 лютого 2019 р. включно,  з темою листа «Пропозиція Конкурс на закупівлю обладнання для благодійної крамниці».


Конкурсні пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Результати тендеру будуть оголошені шляхом письмового повідомлення.